poniedziałek, 29 grudnia 2014

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Każdy z nas o czymś marzy...lecz nie każdy wierzy w ich spełnienie. 
W kilku a może i w kilkunastu rozdziałach chcę się podzielić z Wami co zrobić aby być szczęśliwym, aby osiągnąć to o czym marzymy. Nie będzie to teoria, ale fakty z życia mojego wzięte. Opowiem jak stworzyłam swój świat, odnajdując miejsce dla siebie, jak pokonywałam trudności, jak często łzy  w oczach miałam...Nie poddawałam się nigdy. Wierzyłam że to czego pragnę kiedyś się spełni.Wierzyłam i dziękowałam za to co już od życia dostałam. Zrozumiałam co znaczy być wiernym sobie, swoim ideałom. Teraz pragnę, podzielić się z Wami moim sposobem na życie. 

1 komentarz:

  1. Witaj. Z ogromnym zainteresowaniem przeczytałam Twojgo bloga i teraz czekam na dalszy ciąg. Pozdrawiam noworocznie. Natalia z DA.

    OdpowiedzUsuń